tirsdag den 12. juli 2016

Update!

Hold nu op, hvor bliver jeg bare ved med at være bagefter herinde....

Jeg har givet fortabt overfor min oprydnings-challenge...jeg kan simpelthen ikke følge med.

Andet semester på jurastudiet har simpelthen været SÅ hårdt. Jeg har følt det som om, jeg har halset forpustet bagefter med alt hele det sidste halve år! Da jeg endelig fik læseferie føltes det som om jeg endelig havde tid til at få vejret igen. En uge inde i læseferien satte jeg dog atter tempoet op for at kunne nå at få læst ordentligt til eksamen. Min sidste eksamen var torsdag den 16. juni og tiden siden da har jeg brugt på at puste ud.


Om fredagen lige efter min sidste eksamen tog pigerne og jeg med toget til Sjælland og besøgte min veninde - ren tøsehygge!






Efter weekenden blev hele den første uge af min ferie brugt på at se serier på Netflix dagen lang - kun afbrudt af indkøb og madlavning.
Herefter fik mine piger også sommerferie og så skulle jeg bruge tid på at få dem gjort ferie-klar!
Den første uge af ferien (uge 26) skulle min yngste datter til Sønderborg sammen med nogle andre og ugen efter skulle begge piger til Koldkær ved Hals på en feriekoloni sammen med nogle andre børn fra skolerne i området.

Nu er de hjemme igen og vi har taget hul på pigernes 3. sommerferie-uge. I denne uge skal vi bare være hjemme og gøre klar til den store skal på spejderlejr i næste uge.


Årets begivenheder

Selvom jeg har haft drøn-travlt på studiet har året bragt på flere begivenheder, blandt andet min ældste datters konfirmation den 10. april. Dette kommer der et selvstændigt indlæg omkring (her).
Min kjole til festen

Jeg var også til stor universitetsfest i april måned for studerende, ansatte og samarbejdspartnere - Det var en oplevelse!



I maj måned kom jeg langt om længe til frisøren, hvor jeg fik klippet en kort page og ca en uge senere fik lavet lyse highlights. Resultatet kan ses herunder:



















Den 8. juni blev jeg forlovet med min partner gennem 11 år. Det var en fantastisk dag! Dette kan du også læse om i et selvstændigt opslag.

Jeg havde ingen anelse om, at det ville ske. Jeg havde været med min kæreste på arbejde i nogle dage, fordi jeg så kunne være sammen med ham samtidig med, at jeg fik læst til eksamen. Han afleverer blandt andet bortkomne kufferter, så han har mange lange køreture rundt omkring i landet. Så sad jeg og læste pensum, imens han kørte og når vi kom til nogle smukke områder, sagde han "kig ud" - på den måde fik jeg også set noget af Danmark! Her er lidt billeder fra nogle af vores ture sammen - der ligger også en del billeder på min instagram-konto


Uden for Frederikshavn

Vindmøller ved E39 på vej fra Hjørring til Hirtshals

På vej til Skagen
Skagen

Vandresti til Grenen

Det Grå Fyr, Skagen

Øksnebjerg, Frederikshavn

Øksnebjergstenen, Frederikshavn
Limfjorden ved Virksund Strand
Gudenåen ved Randers


Jeg vil slutte af med et solnedgangsbillede fra min altan: 























Tak fordi du læste med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar