onsdag den 6. november 2013

Væk med tapetet!

Mit store skab er væk fra værelset!! (hvis du vil vide mere, så læs her)

Denne væg skal have nyt tapet - derfor skal savsmulds-tapetet af!
Skabet kom væk allerede i ugen efter efterårsferien, men så fik jeg syge børn og alt arbejde blev udsat. Ja, sådan går det bare nogen gange...
Da pigerne var ovenpå igen, var det pludselig meget tæt på Halloween, men NU har vi fået det hele ordnet!


Jeg startede med at skære tapetet fri i kanterne ved hjælp af en hobbykniv. Bagefter løsnede jeg simpelthen tapetet fra væggen og trak det af. 
Da først jeg var kommet forbi hjørnerne fik pigerne lov til at hjælpe med det. De synes sådan noget er sjovt, så de fjernede faktisk næsten al tapeten uden min hjælp. Tak for det, piger!
Nu mangler jeg kun at spartle nogle få huller i væggen ud med Polyfilla. Bagefter pudser jeg hele væggen med groft sandpapir, så den bliver helt jævn. (se evt. en grundigere gennemgang her).


Hav en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar