fredag den 20. september 2013

Weekend coming up!

Jeg må indrømme, at vi har haft en hård uge. Der har været skole, møder, begge børn til tandlæge, min yngste datter slog sit håndled (og kunne næsten ikke bruge sin hånd i 2 dage), spejder, flere møder, springgymnastik, min store datter som kommer for sent hjem to dage i træk, oprydning, rengøring, telefonmøder, betale regninger...........NU er det sent fredag aften og ugens opgaver er heldigvis overstået!

Nu kan vi puste lidt ud oven på en hektisk uge. Pigerne har set film og hygget her til aften - jeg har slappet af med filmen "One True Thing" (fantastisk smuk film). Kreative projekter har vi enten ikke haft tid til - eller også har vi været for trætte!

Lidt toilet-sjov - Toilet-Origami
Se hvordan her
Men nu er det weekend. I morgen har jeg planer om, at sætte pigerne til at lave lysestager (se her), så vi kan begynde at få styr på julegaverne. Jeg vil se om jeg kan finde vores fyrrekogler i kassen i kælderen - så skal de dyppes i rød eller hvid maling. Enkelte skal måske have et drys glimmer på kanterne.... Og så har jeg planer om, at jeg skal male skabslågerne i gangen med tavle-lak, men nu må vi se, hvor langt vi når!



Hvad skal I lave i weekenden?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar